Miniikbiranne Benim sağ göz 2.75,sol 2.50 7 yaşından beri kullanıyorum son 3 yıldır bıraktım. Dün gittim doktorum tembellik olduğu için sağ gözde görme kaybı başladı dedi. Tekrar gözlük yazdı,1 hafta da alışıyorsun gözlüğe. Şimdi Atasun da falan odak noktası hesaplaniyormus öyle olunca birkaç gün içinde alisiyormussun. Hani düzenli kullanmada da kesin garanti vermiyorlar numara ilerliyor. Ben 3 yıl kullanmadım ama iki gözde kullanmasam da,kullansam da ilerlemis.