AselMeva ek gıdaya başlayınca bizde de kabızlık oldu çok ıkınıyor ve rahatsız oluyordu,kakası katı katı oluyordu hatta keçi pisliği gibi olmaya da başlamıştı.ben gece son beslenmesinden sonra zeyrinyağı ve sabah kalktığında ac karnına (ac olması önemli)günkurusu suda bekletip suyunu içiriyorum,çok şükür düzeldi.