Kızlar uyku düzenine başladım.
3 aylık olmak üzereyiz.
sabah 7 kalkış
9 da 1.uykuya yatış yaptık 1. Saatte uyandık emdik 1 saat daha uyuduk( biliyorum fazla oldu bende uyumuşum)
14 gibi tekrar uyumaya gittik o sıra uyudu uyandı tekrar uğraştım yatırırken sürekli uyandı ve 15:00 gibi 2. Uykuya daldı ve şuan saat 16:49 oldu uyandırdım ama şekerleme uykusu için geç kaldık ne yapmam lazım bilen yanıtlayabilir mi ? Bir de bi yerde hata yaptım ama nerde 🤨
aslında 1 gibi uyutmaya başladım buçuk gibi uyumuştu kayınvalidem geldi uyandırdı saat 14 gibi de kaka yaptı temizledim emzirdim ve yatırıp uyandı saat 15 gibi anca daldı