Ferda92 Ben sanci esnasında yürümeye pilates topu ile hareket yapmaya çalıştım bol bol,koridorda yurutmediler pandemi sebebiyle odamız buna musaitti. Ama doğum ve öncesinde yaşanan süreç de mahremdir 2 hamile aynı odada bana garip geldi, psikolojik olarak da olumsuz etkilenmez mi insan? açıkçası ben annemi bile istememiştim yanımda. Bir de korona var, aynı odayı paylasmak bu noktada sıkıntı olmaz mı? Ilk defa böyle bir şey duydum. Bilen anneler var mı ben de meraktan bakacağım buraya. Umarım sizin için olumlu, güzel ilerleyen bir süreç olur