Betulnur Efendikadin2 canim biz normalde bebelac gold kullaniyrz ve bikac hafta kullandigimz mamayi bulamadigimz icin mecburiyetten 1 ay boyunca bebivita kullandik ama kilo alimi nerdeyse yariya dustu yani bize yaramadi kilo az aldırdı ve cok fazla gaz yapti o yuzden biraktik
fatma060694 Bende aynı düşünceyle bebevitaya başladım daha düşük kilo aldı😔yemyeşil kaka yapio bize yaramadı sanırım mama arayisindayim
fatma060694 Efendikadin2 600😔 ilk ay Bebelac kullandım 1400 yakın kilo aldı obez olur falan dediler Bebelac gold a geçtim 1000 aldı 3. Ay bebevitaya geçtim 600 Gr aldı şuan delirecem yemek istemio yeşil kaka yapio doktor a gittim bugün mama degistr dio
Betulnur Efendikadin2 bebelacla aylik genelde 750 800 gr aliyordu (bu arada bnm bebegim asiri kusan bi bebek yediginin hepsini geri cikariyor neredeyse ) bebivita zaten 1 ay denedik onda ise 350 gr almisti
Efendikadin2 fatma060694 bebevita iyi değil mi dedi doktor kalorileri aynı ama 3 ayda hareketlendigi için az almış olmasın
fatma060694 Efendikadin2 bebevita kullanıyorum hocam kilo yapar dediler dedim çok önde bı mama değil o dedi sonra hipp urunumuydu dedi evet dedim bimden aliorum dedim senin bebeğine yaramamış bı kaç kişiden duydum senin değiştirmen gerekiyo dedi
Sevilayy_1 Efendikadin2 kaşık mama verseniz ek gıdaya ağırlık verseniz bide genetik olabilir kilo almaması vitaminlerine baktırdınız mı