Yy2112 Iyi günler herkese 1 buçuk aylık bebegimin el tırnağı batmis kızarmış ve biraz iltihapta var . Tırnağı kessem gecer mi ya da ne yapmaliyim
DeletedMom2893 Yy2112 iltihap hakkın da bilgim yok ama bir daha el ve ayak tırnaklarını keserseniz oval şeklinde kesin o zaman tırnak batması yaşamazsınız.
Srhnzlcn Yy2112 canım bzm ayakta oldu doktorum hava alsın ve batikonla temizle bi 5 dakka öyle dursun sonra teramissin sürdük ince tabaka halinde o şekilde geçti birde eşim dikkatli şekilde tırnağı kurtardı.. elinde olduğu için eldiven takıp uygulayablirsin
Sedefela Yy2112 bizim 3 aylıkken ayak tırnağımızda olmuştu enfeksiyon olduğu için doktoru kesmemizi istemedi krem verdi onunla enfeksiyon geçmişti sonrada düzeldi kendisi