Bournemount kızım 6 aylık. Biz de aynı durumdayız. Hiçbir şeyden memnun olmuyor. Sürekli kucak istiyor. Kendi başına oynamıyor. Yalnız kalmak istemiyor. Geceleri ağlayarak uyanıyor, bi zaman iyi emiyor sonra zar zor emziriyorum. Uykuya geç geçiyor. Diş belirtisi de yok, daha sertleşmemiş bile damakları. Ne oluyor böyle bilmiyorum 😫