Merhaba güzel anneler demir damlası başladığımızdan beri kabızlık başladı, her gün probiyotik veriyorum sadece anne sütü aldığı için başka bir şey yapamıyorum doktor normal olabilir dedi ama bugün 3. Gün aşırı rahatsız bebeğim sürekli sancısı var ne yapabilirim bu durumda bilgisi olan var mı?😔