eminomer benim bebeğim de tek belirtisi boğulurcasına öksürmekti. Hiç ateşi çıkmadı başka belirtisi de olmadı. İlaç vermiyorlar 18 yaş altına zaten. Ben emziremediğim için ek gıdalarla bağışıklık arttırıcı yiycekler verdim. Yumurta sarısı,brokoli gb. Bir kaç gün sonra öksürüğün şiddeti azaldı,bir kaç hafta sonra tamamen geçti öksürüğü.