Merhaba Anneler,
Sadece mama ile beslenen bebişlerinizi, kaçıncı aya kadar beslediniz mamayla? Geçici bir durum mu bilmiyorum ama 11.5 aylık bebeğim mama içmeyi hiç istemiyor bir süredir. Yapılanı dökmek zorunda kalıyorum ya da muhallebi yapıp içine katıyorum dökülmesin diye.
Siz ne kadar süre mamaya devam ettiniz? Bırakma sebebiniz ne oldu. Deneyimlerini paylaşırsanız sevinirim.
Teşekkürler.