Merhaba kızlar 2 buçuk aylık kızım var anne sütüyle birlikte ek olarak mama veriyorum biberonu tutuyor fakat bir türlü Emzik tutturamıyorum ona wee baby emzik denedim Zar zor bi kaç Saniye emip geri atıyor başı biberon emziği gibi olanida denedim onu hiç tutamıyor Emzik tutmasını çok istiyorum nasıl yapabilirim bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim…