Dorukyagmur Gidenler ne sıklıkla gittiniz , ne kadar sürüyordu ve hemen etkisi olmaya başladi mi eşlerinizde ? Özel değilse sorunlariniz neydi mesela
Kumsal-Arden Dorukyagmur biz gidiyoruz şuan. Yarın 3. Seansımız ve faydasını gördüğümüzü düşünüyorum. En azından kavga etmeden sorunlarımızı konuşur olduk. Kendi yaptığım hatalarla yüzleşir oldum. Her hafta gidiyoruz yani bu zamana kadar öyle oldu.
1melek2020 Dorukyagmur kocaman bir vajismus halen doktorların bana dokunmasın dan hoşlanmıyor um eşimle iyi ilişkimiz bebiş bile yaptım terapiden iki ay sonra hamile kaldım doktor 6 ay olunca kal demişti yoksa doğumda gene tekrarlaya bilir dedi ama no sorun 🤣
Dorukyagmur Kumsal-Arden bir de ilk nasil oldu?doktor cift olarak alcam tek tek alinmiyomuş hep birlikte konusuluyonuş ilk seans böyleymis
Kumsal-Arden Dorukyagmur genel olarak sürekli kavga halimiz vardı bir kere de yalanını yakaladım iş çığrından çıktı. Çözümü böyle bulduk. İlk seansta yarım saat ben yarım saat o şekillinde girdik. 2. Seansta ve 3. De ayrı ayrı girdik. Şimdi 4. De birlikte gireceğiz. Ben şahsen çok rahatladım gitmeye başlayınca kendime geldim. İçini dökmek iyi geliyor insana. Hiç bakmadığın bir noktadan bakmaya başlıyorsun olaylara. Ve 3 seansta bile bizde bişeyler farketmeye başladı ama tabi ki iki tarafında gitmeye ve sorunu çözmeye istekli olması gerekiyor. Sizin sorununuz ne özel değilse.
Dorukyagmur Kumsal-Arden çok yalani oldu . Barlarda icmeye basladi bi an eve gelmedigi oldu . Bahislerde para kaybetti. Duzeldik derken simdide ilgisizlesti. Eminim kimse yok hayatinda ama ben cok ustune dusuyorum ilgilen benle dedikce kacti benden. Ve nefret etmeye basladim esimden eskilerden dolayi ustune ilgiszlik
Kumsal-Arden Dorukyagmur benzer şeyleri yaşadım ilgisizlik vs 1 kere yalan yakaladım. Bence eşiniz de isterse gidin mutlaka
Dorukyagmur Kumsal-Arden 60 dk gidecegim doktor. Bide ayri ayri almiyomuş. Önce cift olarak dinliyormuş diger seanslarda tek tek aliyomus. 5 10 dk kendimi önden anlatmam lazim dedim asistana olurmuş ama yinede içime sinmedi .Sizce önce kendim tek başima mi gitsem kendimi anlatsam başka zaman eşimle gitsem
Kumsal-Arden Dorukyagmur bizim de 60 dk. İlk seansta yarımşar saat ayrı ayrı girdik. Sonra tek tek 1 saat girdik. Şimdi ikimiz aynı anda giricez. İlk tek girip anlatabilirsiniz.
Dorukyagmur Kumsal-Arden sizinkide tam tersiymiş . Yani boşuna tek başima gitmiyim mi ücreti de baya var ama artik bunlar bile umrumda deil
ozge3747 Dorukyagmur Eğer eşiniz de sorunlarınızı çözmeye istekliyse terapistin işe yarayacağına inanıyorsa faydası olur. Öbür türlü isteksiz gidiyorsa etkili olacağını sanmıyorum