Huzurum ben her çorbasına mutlaka et,kemik suyu ilave ederim. Tandır çorbası yaparım mesela et ile oluyor ama çok lezzetli kolay da içer et yemekte zorlanıyorsa. Onun harici haftada mutlaka balık yapıyorum levrek buğulama mesela çok seviyor sebzeli yapıyorum. Baklagil her hafta yapmaya çalışıyorum bir hafta nohut diğer hafta fasulye gibi. Sebzeli bulgur, tereyağlı kuskus cevizli erişte yapıyorum seviyor bunları 😊 21 aylık bu arada