-Eliz daha çok küçük geri döner tabikii ayrıca ilk zamanlar süt olmaması çok normal bende de yoktu ama inan özellikle de bebek emdikce, sen stres yapmadıkça sütüm var mi yok mu düşüncesini kafandan atarsan ve dinlenmene dikkat edersen artiryor süt. Büyük ihtimalle de meme reddi yaşıyorsunuz ama aşabilirsin önce kendin inan buna. Bende 2 aylıkken yaşadım ama çok şükür aştım. Bebegin kucağındayken onunla birlikte oturduğun yerden hafif zipla sakinleştirmeye calis oyle direkt memeyi koyma ağzına. Biraz sakinlestikten sonra memeyi ağzına ver ve biraz daha ziplamaya devam et tutar. Ben böyle yaptım bir kaç kere denedim sonra tuttu bırakmadı bol bol emzir olsa da olmasa da zaten bebek emmedikçe ne yaparsan yap süt artmaz. Cunku o çektikçe beyne uyarı gidiyor süt üretimi için ihtiyaç var diye