Nisasmom Merhabalar , Birikimi AHE ile yapıyorum ama içimde bi şüphe var acaba dolandırılma durumu filan olur mu param kesintiye uğrarmı filan diye ? İş bankası kullanıyorum böyle şeylerle karşılan var mi ?
Balsevgi Nisasmom Anadolu Hayat emeklilik büyük bir firma öyle bişey olmaz merak etmeyin ben sigortacıyım benimde birikimim orda
Ballii Nisasmom Ben garanti bankasinda açtım ve sonrasında pişman oldum sözleşme bitmeden çekmek istedim bayaaa bir kesinti yapacaklardi. Maddiyata sıkıntı yoksa yapabilirsiniz ama eliniz sıkışıp çekme durumu olursa baya bı kesinti oluyor.
Juniorannesi Nisasmom belirli bir süre olarak yaptıysanız (5senelik 10 senelik falan diye) zamanından önce çekmek istediğinizde kesinti olur tabi sözleşme yaparken söylemişlerdir size bunu. Ama dolandırılma falan olmaz koca şirket adı belli sanı belli 🤷🏻♀️
Nisasmom Balsevgi getirisi güzel oluyor mu sizinkinin ben Euro hesabını kullanıyorum çok olmadı yatıralı ilk yükselmişti şimdi düşüşe geçti
Ballii Nisasmom Benim ki 3 yillikti şimdi ne kadar bilmiyorum tam detaylı bilmiyorum canım. Belki artık sözleşme 1 yillikta yapilabiliyordur.
Balsevgi Nisasmom benim TL olarak bes hesabım var fonları güzel seçerseniz güzel getirisi oluyor tabii