Aysnr0507 Şu an bebelac kullanıyorum ama fiyatı çok arttı trendyolda sma 98 liraya geliyor kullananlar memnun musunuz?
Nuraykacar Aysnr0507 valla canim ben kullanıyorum cokta memnunum ne gaz problemi nede kabiz olduk cok şükür. Ama bebekten bebeğe degistigi icin bişeyde diyemiyorum açıkçası ama ben cok memnunum
Aysnr0507 Nuraykacar denemek istiyorum bende ama bebelac bizde gaz ya da kabız yapmadı sma yapar mı ondan emin olamıyorum
Gamzosgamzos Kizım 13 bucuk aylik aptamille basladık gaz kabiz yapti bebelac gold kilo alimini durdurdu 4.aydan beri sma kullaniyoruz cok memnunum ne gaz ne kabız ne kusma yapti kilo alimi aylik olmasi gerektigi gibi
Aysnr0507 Gamzosgamzos bizimse kilo alımı hiç ilerlememiş ondan değiştirmekte istiyorum biraz ama bebelac gaz yada kabız yapmadı sma yapar mı acaba emin olamıyorum
Aysnr0507 Nuraykacar kilo alımı basıl peki? Ben aslında gümde iki kere veriyorum bir gece bir gündüz onun dışında emziriyorum ama bu son tartılmada 20 günde sadece 130 gram almış