Anne karnında geçen 1 gün dışarıda geçen 100 güne bedel deyip doktoruma cok yalvarmama rağmen 39+6 da doğum yaptım. Gaz problemi yoka yakın yaşadık, sebebi de yine bağırsak gelişimi son haftalarda oluyor diye duymuştum ona bağlıyorum. Acele etme bekle bence eğer acil bir durum yoksa.