OncedenGurme Nevolizm ben 4 aylıkken başlamak durumunda kaldım. Bebeğim sadece anne sütü alıyor ve kilosu normal olsaydı başlamazdım açıkçası
Nevolizm OncedenGurme benim bebeğimin her şeyi gayet normal cnm o yüzden başlamak mantıklı gelmedi bana…
_ADA_ Nevolizm bizim doktorumuzda 4. Ayda 3 gün kuralı ile tadımlara başlayabileceğimizi söyledi. Ben 5. Ayında başladım. Bir aydır ufaktan veriyorum bi sorun yaşamadım.
Sevdamiray Nevolizm canım bizede öyle söylemişlerdi elma suyu ben vermiştim bir çay kaşığı ile ama yoğurt için biraz erken çünkü daha 4 aylık bebeğin meyve suyu sıkıp verebilirsin bence zararı olmaz tabi aletten olmayan meyvelerden