Kızlar hepinize merhaba, bekarken adet zamanı aşırı ağrılı geçen var mı aranızda? Benim adetim öyle geçerdi evlenince geçer dediler geçmedi, çocuk da doğurdum normal doğumla yine geçmedi. Üstelik şimdi kriz gibi bişey oluyor bana. Bayılıyorum saatlerce kusuyorum filan. Etrafınızda veya aranızda benim gibi bu durumları yaşayan var mı? Ben neden herkes gibi rahat olamıyorum diye düşünmekten kafayı yiyeceğim artık 😞