BalOglum-45 Merhaba annelerim. Cocuklarinzda sulugu ne zman biraktiniz? Suluktan snra bardaga mi gectiniz? Misafirlige gittgnzde cocugunza neyden su verdiniz?
Dn123 BalOglum-45 ben biberonla veriyorum 14 aylık. Suluk isteniyor bardakta içerken de tıkanıyor. Ne zaman hazır olursa o zaman veririm bardakta
Mihtesemanne BalOglum-45 20 aylık olmak üzere kızım bazen bardakla içiyor bazen sulukla değişiyor yani
GoGirl BalOglum-45 ben pipetli sulukl veriyorum avent 14 aylik ne zaman bardaga gecerim bilemiyorum boyle rahat su an
Mervegem BalOglum-45 16 aylık oğlum pipetli suluktan içiyor. Ama alıssın diye cıpu zaman bardakla veriyorum. Küçük kahve yanı su bardagıyla hem dikkatini cekti hosuna gitti artık boğulmuyor
BalOglum-45 18aylik oglum. Aslnda ben de sulukta rahatim bardaktan da icebiliyor. Ama ne zman sulugu birakmamiz gerektgini bilmiyorum
Sevildeniz BalOglum-45 ben aventın sulugunu kullanıyorum inanılmaz rahat oğlum suan 22 aylık bardakta portakal suyu ıhlamur vs veriyorum cunku onları bıberon yada suluktan ıcmıyor. Aventın pıpetlı sulugunu Bı bakın derim cok kullanışlı bıberon gıdı degıl