Gzmskr pardon da kafayı yemek neden ? Önce sakin olun . Şükür edin ki emen bir bebeğiniz var . Yeni doğan bebekler ilk 2 aya kadar karnı açıklığında emer, gazı olduğunda emer, korktuğu zaman güvende hissetmek için emer. Bu sizi mutlu etmeli . Kafayı yedirtmemeli. Hepimiz geçtik o dönemlerden azıcık sakin ve sabırlı olmakta fayda var