Merhaba 12 günlük anneyim
göğüs pompası ile diyelim biberona 20 cc süt sağdım. Sütü dolaba koydum 2 saat sonra üstüne 15 cc daha süt sağabilir miyim yoksa bozulur mu ?
daha yeni olduğum için süt poşetine aktarmak istemiyorum zaten damla damla süt geliyor o da ordan oraya aktarılırken gitmesin