eebebegimeee hiç boşuna hamileliğini zehir etmesin ben ettim boşu boşuna. Benim de yüksek çıktı yaşım büyüktü kanamam vardı bunlar etkiliyor. Ben fetal dna testi yaptırdım. Onlar yüzde 99 luk bir sonuç söylüyor. Ve 2li tarama o kadar çok kişide yüksek çıkıyor ki. Çevremde de çok duydum. Ense kalınlığı ve burun normal ise hiç korkmasın. Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin.