tardis 6 aylık bebeğe sebze çorbası içmiyor diye Kızılmazki benim oğlum 3 yaşında oda içmiyor ,zaten 6. ay tadım ayıdır doyum ayı degilki ,meme istemesi ne güzel işte sevinmeniz gereken şeyler bunlar,kendiniz demişsiniz el kadar bebek diye ,yoğurt püre gibi şeylerle tadım yaptirsaniz yeter bu ayda emiyormusta aç kalması mümkün değil emmese neyse diycem,sonra da blw tavsiye ederim 8.aydan sonra yani kendi kendine besleme ozaman çocukların istahlari açılıyor bence