Merhaba sevgili anneler
Uzunca bir zaman post açmamıştım 🙈 Söz konusu oyuncak etkinlik olunca, anneler neler alıyor bir bakayım dedim. Bebeğim 16. ayında.
Malum pandemi dönemi evden çok sık ya da istediğimiz zaman çıkamıyoruz. Parkta dilediğimiz gibi vakit geçiremiyoruz. Derken bugün harika indirimler var ama ben alışverişe açım hepsini alıcam diye korkuyorum 🙈 Gerekli gereksiz…Şimdilik düşüncem, sallanan at (57 tl), legolar (17-20 tl), kaydırak (80 tl), ilk arabam(kararsızım), yer matı puzzle olandan(32 tl) alayım diyroum. Sizin kullanıp memnun kaldığınız ya da onu alma memnun kalmadık dediğiniz şeyler var mı? E bebekten değil başka yerden bakarım memnuniyete göre..