Silikonu asla bırakamayız diyordum. ( Biberon ve emzik kullanıyoruz ) 6,5 Aydan bildiriyorum. Üzülmeyin! Vakti gelince kendi zaten bırakıyor. Ara ara emmese de kendi göğsümü teklif ediyordum. Özellikle geceleri yada sütün akışının yoğun olduğu ilk emzirme vaktinde. Alıştı heralde. 4. Aydan sonra kendi çıkarıp istemedi. Ha bu arada çok zor gerçekten silikon ile emzirmek ama ben ne olursa olsun emsin de ben razıyım 2 sene bunu kullanmaya diyerek baktım hep olaya.