Damlasedat 5 ay olduğu zaman doktora sordum en azından 6. Bitmesini bekle daha çok erken omurgası henüz vücut ağırlığını taşıyamayabilir parmak ucuna basmaya alışabilir demişti şimdi büyüdü şükür kullandım da yürüme arkadaşına geçtik ama parmak ucuna basıyor dediği gibi ondan siz kullanmasanız daha iyi olur