Binnaz12 12 gün önce doğum yaptım ve parol plus yazdı ağrı kesici olarak doktorum burda da okuyorum tabi internete de yazdım emzirrirken kullnilmz direk süte geçer diyorlar emzirirken kullanan var mı ?
Binnaz12 Alanbebek bnde sagdigim sütü döküp dönmemek arasında kaldım da internette kullanılmaz diyince kullanılmazsa doktor bana niye yazdı onu da anlamış değilim
Alanbebek Binnaz12 yok canm kullanılıyor ben kullandım zaten emzıren anne adaylarına genelde doktorlar parol yazıyor 🤷🏻♀️
Binnaz12 cileklikahve94 bende kullandım da burda da internette de kullanılmaz yazınca aklım karıştı açıkçası
cileklikahve94 Binnaz12 doktorumun sorun olsaydı vereceğini sanmıyorum çünkü bana sezaryen sonrası hastaneden ayrılırken sana ağrı kesici yazdım günde 4 kere kullanabilirsin hiç korkma ağrıları hafifletir demişti. Özellikle plus yazmis yani