Yavuzumunannesi valla bende ayni seyleri yasadim gece uyuyamiyodum kbisey olcak korkusundan genzine kaciyodu surekli devlette doktor ilaca gerek yok dedi ne ilgi ne baska bisey saglik sigortasi yaptrdim ozele gittim doktor direk dedi bu boyle olmaz cocuga eziyet ve tehlikeli gavisconun tozu var bebekler icin hic bi zarari yok dedi onu verdi kullanmaya baslayinca rahatladi bugun almadik bitti bakalim olcak diye kusmasi yine cogaldi hemen aldirdim esime ek gidaya gecince rahatlarlarmis sirt ustu kesinlikle yatirma arkasina destek koy yan yatir yada yuz ustu ben iki sekildede yatiriyorum