Balkiz1403 Üzmeyin kendinizi, demesi kolay biliyorum, tırnağı kanasa bebeklerimizin üzülüyoruz ama bende de ortakulak iltihabına bağlı duyma kaybı oluşmuştu çocukken. İnanın ne ben hissettim, ne etrafımdakiler.
Çok iyi bir okul kazandım anadolu liselerinde, sınıfımlarımdaki çok başarılı iki kızın da kulağında duyma sorunu vardı. İkisi de çok önemli yerlere geldiler ki bunlar ciddi seviyedi işitme kaybıydı.
Hiçbir şeye de engel değil 😻
Umarım bir sorun çıkmaz tabii ki ama olsa her şeyin üstesinden gelinir, sizin gibi onu düşünen bir annesi varken hele 😌