CansuAras Oğlum 2aylık sürekli ıkınıyor aynı zamanda kolik bir bebek gazımızda fazlasıyla mevcut . Sizlerdede bu ıkınmalar mevcutmu kafama çok takılıyor ıkınırken kıpkırmızı oluyor
MayneymisAltintop 40 günlüğüz bizdede öyle 🤷🏻♀️ Hatta uykusunda bile ıkınıyor. Gazdan dolayı oluyormuş. Gaz olayı bitince buda geçecekmiş doktorumuz normal dedi :/
CansuAras MayneymisAltintop göbek deliğimiz şişiyor birden çığlık atıyor ıkınırken beni aşırı huzursuz eden bir durum ıkınma yüzünden uykularımız bile düzensiz