Newmamaandlove siz neyi uygun görüyorsanız içinize hangisi siniyorsa onu kullanın. Ben yürüteç aldım kızıma, tek bakıyorum yere basamiyo emeklemiyor diye en azindan basmayı öğrensin diye aldım. Bı isim varken koyuyorum fazla durmuyor zaten sıkılıyor. İlla ay aman sakın yürüteç alma falan diyenlere ne kadar sinir oldugumu da söylemeden gecemicem. Sanki yurutece koyunca bacağının biri bı yere , öteki başka yere gidiyor. Almayan almaz, alana da bir şey olduğunu henüz görmedim. Her şeyin aşırısı zararli, baktığınız zaman yürüme arkadasinin da zararı olduğunu duydum, siz hangisinden bahsediyorsunuz bilmiyorum ama çocuk ileri ileri iterken düşüp kafasını vurabiliyor. Her şekilde gözlemlemek lazım. Hiç bir şeye tamamen zararsız veya cook zararlı diyemez kimse ben katılmıyorum. İnşallah bebisiniz kullandığı hiç bir şeyden zarar görmeden büyür. 🌼😊