Damla7 Oğlum 11 aylık hiç koymadım. Yürütece koyupta çocuğum ayak parmakları üstünde yürüyor diyen çok gördüm yürüme bozukluğu yapabiliyor, kalça sorunları yapabiliyor doktorlar önermiyor bu yüzden bizde hiç kullanmadık gerekte görmedim açıkçası ayrıca 4 aylıkken koyamazsınız en erken 7 aylık olmadı lazıö