down_annesi özel çocuğuyum yok ama down sendromu ile ilgili araştırmalar yapıp okurum ☺️bence her insanında bun konu hakkında bilinçli olması gerektiğini düşünüyorum. Hem Hepimizin bir gün özel bir çocuğu olabilir ve böylelikle bu çocukların topluma daha güzel katılmasına daha güzel gelişmelerine destek sağlayabiliriz. İnstagramda bir arkadaşım var özel bebeği olan onun paylaşımlarında da fikir edinebilirsiniz (Büşra Yağız)bir de Ayşemelek var.Annesi Ayşe hanım bu süreç boyunca yaşadıklarını ve ne yapılması gerektiğini sürekli paylaşım yapıyor ayrıca kitapta çıkardı okumanızı tavsiye ederim. Bildiğim kadarıyla öncelikle rapor çıkartmanız,fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezlerine düzenli olarak gitmeniz daha sonra dil ve konuşma teraspistine başlamak faydalı oluyormuş 🥰 rabbim meleğinize uzun ömürler versin 🤲🏻 Keşke herkesin kalbi onların ki kadar temiz olsa da dünya çiçek açsa 🌸🌏