Biz göbeğimiz düştükten sonra randevu alıp bebeğim 16 günlükken yaptırdık eski usul yapıldı evimizde bebeğim hemen topladı sadece bi kaç gün kucakta alt değiştrirken dikkat ettik ama hiç sorun olmadı sadece 4 gün yıkamayın banyo olmasın dedi ürologu Zaten dikişleri kendi düştü bir hafta içinde ama bebeğim hiç sıkıntı çekmedi birde iyiki erken yaptırmışız bebeğimin pipisinde yapışıklık varmış çok şükür şimdi 2 ay 27 günlük hiç bi sıkıntımız yok