Alyatrd 3aylık bebeği olanlar , bebekleriniz gece kesintisiz kaç saat uyuyor ortalama , bide bez değişimi yapıyor musunuz geceleri merak ediyorum 🤔 🙏🏼🤍
Emirin_Annesi10 Alyatrd 3ay 24 günlüğüz artık 4 aya az kaldı ama☺ uyku yönünden hep sıkıntılı bir bebekti oğlum. Gece 1.5da yatıyor 2 3 saat arayla uyanıp emiyor gece yatmadan bez değişiyorum uykudayken bez değiştirmiyorum kaka yapmıyor geceleri zaten. Bez değiştirmek uyku kalitesini bozar cnm
Adeviyee Alyatrd 8 8 buçuk gibi uyuyor kendim yatmadan 11 12 gibi gece beslemesi yapıyorum kendi de 4 gibi uyanır bazen uyanmadan alıp emziriyorum bazen de uyanıyor emziriyorum kaka yapmazsa değiştirmem bezini önce değiriyordun kesin uyanıyordu ben değiştirmiyorum bir sıkıntı da olmuyor
Tugcealp Alyatrd 3 ay 14 günlük olduk son günler de saat başı uyaniyor malesef gece bez değişimi yapmıyorum iyice uykusu dağılıyor yatmadan önce değiştirip birde sabah 6 7 gibi uyanınca değiştiriyorum
Lidya-t 9,-10 gibi yatıp dokuza kadar uyurdu. Gece uyanmadan acıktığında sağa sola dönmeye başlardı. Anne sütünü sağarak veriyordum uyanmadan içerdi. Gece Kaka yapmazdı o yüzden hiç bezini değiştirmedim.
Lidya-t Alyatrd Hiç pişik sıkıntımız olmadı. Gece çok süt içmediği içinde bezi dolmuyordu. Şuan 8 aylığız uyku düzenimiz gayet iyi. Uykusu bölünmediği içinde gayet mutlu bir bebek.Bu bebeklerin ruh halini etkiliyor çünkü
Adeviyee Alyatrd ben de öyle yapıyorum canım hiç de rahatsız olmuyor benim bebeğimde de ortalama 11 12 saat duruyor bez gece
Tugcealp Adeviyee çok ıslak olmuyor mu bebeğiniz rahatsız olmuyor sanırım benim ki 6 7 saat duruyor huysuzlaniyor hemen
Adeviyee Tugcealp gece hiç bezinden dolayı huysuzlanmadı belki yatma şeklinden kaynaklı sırt üstü yatıyor
Tugcealp Adeviyee aslında bez markası da önemli sanırım ben molfix kullaniyorum değiştircem gibi çünkü 6 saatte bezi taşıyor resmen doğru numara kullanmama rağmen çocuğum tabi huysuzlanir
Adeviyee Tugcealp canım ben sleepy kullanıyorum bebeğin erkek mi benim ki erkek erkek bebekler de çok taşma oluyor hep önde olduğu için
eslmhsyn12 Alyatrd 3 ay 20 günlük bebeğim gece hiç altını almiyorum uyurken çok çiş yapmıyor zaten. Günden güne de değişiyor uyanma sıklığı bazen 12 de yatıp 5 te kalkıyor bazen 12 de yatip 3 te falan kalktığı oluyor
Tugcealp Adeviyee yok bebeğim kız ama yine de oluyor ilk ay bende sleppy kullandım hiç olmamıştı sanırım yeniden donucem sabah 6 da bir acıyorum karnına kadar ıslak tutmuş bez
Alanbebek Alyatrd benım bebegım de 2 bucuk aylık 3 aylık olmamıza bir hafta var daha bebegım gece 12 bucuk bazen 1 bucuk da yatyor kesintisiz uyuyor ellemesem saat 10 kadar ama sabahları kaldırıyorum artık 8 de emzirmel için bez degişimi yapmıyorum kakasını yapmadıgı müddetce