Arkadaşlar bebeğim erken doğdu ve başı 32 cm işi boyu 44 cm şimdi dört aylık olduk başımız 38 cm ama doğduğunda yuvarlak kafatası vardı şimdi bir aydır düz hemşire geçer demişti doktoru da düz kafa yastığı almıştım kullanma sağa sola yatır demişti. Ben ne tarafa yatırsam bebeğim kendisini düz olarak çeviriyor yastıkta pek bir işe yaramadı sizin var mıydı bu durum ne zaman geçti yuvarlak oldu tekrar