Merhaba anneler ,bugün kızım 2.aynı doldurdu ve bizim uyku problemimiz var.Araştırıyorum sürekli ve 90dakikadan fazla uyanık kalmazlar deniliyor .Bizimki bazen 3 saat uyanık kalıyor.Ayakta sallayarak ve beyaz gürültüyle uyutmaya çalışıyorum tüm gün .Tecrübeli annneler kızım içim yardım istiyorum.Kızım kolik bu arada 😞Gece uyu rutini vs hakkında da bilgisi olanlar lütfen yardım edin