Doğrudur ama hamile iken kendim bile pek çıkmadım yürüyüş pek yapamadım yani yurt dışındayken pek kormuyorum çıkıyordum veya bahçede gün geçiriyordum ama şimdi geldik 20 haftalıktım hamile iken köyde bahçede oturdum evde balkonda oturdum şimdi de iyi havada balkondayım çok kalabalık hiç mesafe yok sokaklarda pazarda