Kızlar kafayı yıycem şuan. Hiç bişey yemiyor ya meyve püre yapıyorum çorba yapıyorum yok yemiyor. 7 aylığızz Şimdi kavaltı hazırladım yumurta sarısı labne bebe bisküvi pekmez karışımı. Ağzına koyduğum gibi öğürmeye başlıyor
Ne yapmam gerek. Zorla ağzına mı veriyim yoksa zamanla istiycek mi