Merhaba kızlar birşey merak ediyorum. Öncelikle kafama takılandan bahsetmk istiyorum. Oglum 4 6 ay arasi agulamayi cok cok az yapti 6 8 ay arAsinda da yapmadi suan 9 ay 10 gunluk derdini anlatiyor bagiriyor ama ole dedede bababa felAn demiyor. Bizimle oyunlara katliyor evet hayir anliyor . Birden konusur diolar boyle bebegi olup birden anne baba diyen bebekler oldu mu bnim bebegim gec mi konusacak acaba teskkurler