Selam kızlar daha önce bebegimin uyku sorunu hakkında post açmıştım. Doktor tavsiyesiyle bay bay night aldım dün ilkkez verdim 20 dakkada kendini atacak yer aradı öyle uyku bastirdi ama 2 saat sonrasında tam bi faciaa ilk kez bu kadar çok ağladı ve sabah 5 te uyandı 6 30 a kadar yatmadı. Aranızda bu ürünü kullanıp böyle bisey yaşayan varmı ? Neden olmuş olabilir acaba