Merveninmiskokulusu
siz çevrenize bakmayın lütfen, bebeğiniz iyiyse ve keyfi yerindeyse 6. aya kadar emzirmeye devam☺️ Bu iki taraf için de keyifli olan süreci başkalarına aldanıp, onlara özenip bozmayın lütfen🙏🍀Sonra tadımlara başlar, 7. ayda da menüleri oluşturmaya başlarsınız.