Deletedmom5151 ya hanımlar ben mi yanlışlık yapıyorum 2 gün oldu aptalımdan hipp e geçiş yaptık aptamil 6 7 gün gidiyordu hipp mama 2 gün oldu yarıyı geçti aptamilde yiyince 3 saat istemezdi hipp mama da saat basi basıyor çığlığı sürekli yemek istiyor memeyi veriyorum her mama öncesi 15 20 dk emiyor bazen 60 bazen 90 cc veriyorum ama doyma yok nerde yanlış yapıyorum bu mama 4 gün mü gidecek sizin mamalar kac günde bitiyor bide kac saatte emzirip kac saatte mama veriyorsunuz yardımcı olurmusunz
Deletedmom324 Deletedmom5151 ilk hafta fazla gidiyor alisana kadar evet. Ayrica Hipp anne sutune en yakin mama oldugu icin hazmi daha kolay oluyor. Aptamil seker orani fazla. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Hipp mamayi ben farmasanal sitesinden aliyorum. 52 tl 350 gr. Bilginiz olsun.
MayneymisAltintop Deletedmom5151 bizde aptamilden hippe geçtik ama yaramadı bizede :/ hem gaz yaptı hemde kusmaya başladı. Yeniden aptamile geçeceğiz sanırım
Aylasrsn Benimde bebegim 16 gunluk. Bende aptamilden hippe gectim. Ilk yarim saat emziriyorum sonra 45 cc mama veriyorum. 2.5 saat uyanmiyo. 30 cc verince 1.5 saat snra uyaniyo hemen.
elfklhn Hipp hazmi kolaylastirdigi icin daha cabuk acikiyorlar 40 gunluj olduk bizde mama kullaniyoruz basta hipp aldik bebegimin kilo problemi vardi bize hic kilo aldirmadi dediiginiz gibi de doymuyordu smaya gectik hemen bebegi toparladii sknti da olmadii . ben emzirirsem 60 cc veriyorum hic emzirnezsem 90 cc veriyirum 3 satte 1 bu döngü.
Aselin-annesi elfklhn sma da hangisini kullanıyorsunuz 2 hafta optipro ve Gold kullandım karışık 400 gr aldı ama hangisi yapmıştır anlayamadım bı turlu 🤔
elfklhn nurarslnn ben memnun kaldim smadan bakalim yrb knt var 10 gunde kac grm almis belli olucak ama hemeb toparladi bile belli etti bosu boşuna cocgua ac birakmişim 1 ay ona yanıyorum