Aslidogan Kızlar dün sağlık ocağına gittik kontrolle oğlum 6 aylık oldu kilosu 7 kilo kiloya takmıyorum da boyu 63 çıktı doktor boyu en altta dedi modelim çok ama çok bozuldu yeni ek gıdaya geçtim ne yapmalım hiç bilmiyorum 😓😢
Necla61 Aslidogan kilosu da dusuk sanki canım 4 aylıkken 7 bucuktu oğlum başka doktor la gorussen belki daha farklı önerileri olur
afraninannesii Aslidogan önemli olan doğum kilosu ve boyu. Benim kızım 2700 doğdu ve 5 aylık 6900. Boyu da 64 cm. Ama doğum kilosu ve boyuna göre doktor iyi diyor. Sakın benim kızım oğlum 2 aylıkken 10 kiloydu 70 Cmdi diyenlere kulak asma🤷🏻♀️ Doktor iyi diyorsa iyidir yoksa zaten Farklı bir görüş belirtirdi. Kendinizi üzmeyin🤱🏻
elfozyil Aslidogan benim oğlumda 7 kg 64 cm 6 aylık ☺️ Bence üzülecek bir durum yok sağlıklı olsunlarda
Miraveben Aslidogan aman sağlıklı ise hiç takma büyünce uzuyır erkekler genelde erkek kardeşim yerden bitme zayıf cılız bişeydi 17 sinde bi kilo aldı bi boy sttı kimse inanamadı
Huysuzbebe DüZenli mesaj yapiyor musun cnm Masaj bebeklerde boy uzamasını sağlıyormuş yoğurt vermeye başla tahin boy uzatıyormuş
afraninannesii Aslidogan maşallah çok iyi büyümüş bence. Önemli olan doğum kilo ve boyuna göre gelişimi🤗 tabii ki doktorun dediği de önemli. Sorun görse söylerdi🤱🏻
Huysuzbebe Aslidogan pekmeze başladığın zaman pekmeze karıştırırsın ne zaman başlayacağını doktora sorsan daha iyi olur
Aslidogan afraninannesii ek gıdaya başlayın dedi takip edelim dedi ek gıdaya başladım ama yemiyor hiç yumurtaya alerjisi var birde
Miraveben Aslidogan yani bazen zayıf olur uzun olur bazen kilolu olur kısa olur bazen tamemen minyon olur bizimkide 5800 kg 66 cm 3360 doğdu 50 cm şuan 4+20 de ama zayıf almıyor napaılım bünye meselesi
afraninannesii Aslidogan benim kızımın da süt ve süt ürünlerine alerjisi var. Ek gıda ile daha iyi toparlanır canınızı sıkmayın. Alerjik bebekler daha yavaş gelişiyor maalesef. Ama bir anda uzar ☺️
Aysudincaysu Aslidogan kilosu da düşük değil boyu da kısa değil canım malesef bende alerjik bir bebek annesiyim benim oğlumda 6. Ayına girecek 7500 67 cm Doğum kilosu 3350 boyu 52 doğdu yani demem o ki Doğum kilosu ve boyuna göre senin bebeğinin gelişimi gayet iyi benimde temennim ek gıda bakalım sağlıklı olsunlarda inşallah boyları da uzar kilo da alırlar 🙏
Sibel8Duru Aslidogan kilosu normal ama boyu sınırda ama eşinizin sizin boyunz kısaysa genetik olabilir minyon bir bebek olabilr 😊🙏