Kızlar bebeğime aptamil mama ile besliyorum.ama bu bebek büyüdükce mama cc si artması yerine azalıyor en max 130 ara sıra 150ml içiyor.Bazen 4 saat ara veriyorum yemek arasında o zaman da önce bir süre direniyor içmemek için sonra 100 ml zorla içiyor.Atak ayında olduğundan ola bilir mi?yoksa mama reddi mi?Kızım 4buçuk aylık bu arada