Caculle Arkadaşlar bebeğin el ayak izini basmak istiyorum çerçeve yapıyolar internette gördüm hoşuma gitti hangi boyayı kullanmam gerekir akrilik zararlı olur mu çabuk çıkıyor mu yıkayınca ya da başka bi boya mı kullanmalıyım bilen var mı?
Ikraamom Caculle bilgim yok ama internette yapıyorlarsa ve satıyorlarsa satıcıya sor güvenilir bir sayfa olsun zararlı birşeyi satmazlar herhalde
Caculle Ikraamom yok sadece fotoğraf olarak gördüm satış değil o yüzden burda sorıyım dedim bilen varsa diye