Benim oğlumdada hafif bi başlangıc var doktor yıkayabilirsin hergün hem nefes alması rahatlar dedi yıkıyorum gündüzleri sıcak oluyor hem sonrasında oda rahatlıyor uyuyor serum fizyolojikte sık sık kullanıyoruz kendimde bol bol c vitamini alıyorm zAten sütümden gecicektir vitamini