OzlemAlisa Kızlar bebeğim 18 aylık. 4 aylık olduğundan beri düzenli regl oluyorum. Emziryorum hala. Bu ay gecikti testte yaptım negatif. Bi rahatsızlık hissetmiyorum hastaneye gitmek istemiyorum açıkcası merak ediyorum ama . Sizce ??
Dmlaemre OzlemAlisa aynı sorun bendede var hatta benim 20 gün gecikti emziriyorum o yüzden bu gecikmeler normal olabiliyormuş testimde negatif. Randevu aldım yinede bir doktora gidicem