Hanımlar merhaba, kızım 9 ay 5 günlük. 4. Aydan sonra emziremedim mama kullanıyoruz. 3 numara mamaya geçeceğiz ama bazı kutuların üzerinde 10. aydan iribaren yazıyor. Bazılarında 1 yaşından itibaren yazıyor. Kafam karıştı ben şimdi 2 numaraya mı devam edeceğim yoksa 3 e mi geçeceğim. Kullananlar var mı ne şekilde yaptınız.